יום רביעי, 27 באפריל 2011

איך להנות מסקס

האורגזמה היא desirably הגשמה צפויה של קיום יחסי מין, אבל מין צריך להיות יותר מסתם להשגת אורגזמה. כל כך הרבה כבר נאמר על כמה חשובה האורגזמה היא מין, במיוחד עבור נשים. כן, האורגזמה היא חוויה טובה מאוד, אבל אם השגת אורגזמה מסתמך על הופעות מיניים אחרים, ואז לאורגזמה יכולה להיות משולה אמרה נדושה מינית.

הרבה אנשים מאמינים כי המטרה היחידה של המין היא לחוות אורגזמה, אבל אני חושב שבעוד העוסקים יחסי מין אתה צריך להתרכז לפנק את עצמך. תיהנו רגע ממושך של הנאה מינית ללא אורגזמה מראש. תן לזה לקרות באופן טבעי.

סקס ליהנות עד תום על ידי להיות השתתפותית, לא מבשרים כי אתה משתוקק לאורגזמה מעל התפנקות. לעשות את כל הדברים או כל הדברים שאתה רוצה לעשות אתה ללא כל סייג. סקס טוב הוא לא זה שבו מקבל אורגזמה מושגת על ידי חדירת הפין בלבד וחלקם ספגו שאיבה, אבל אחת בפה, אשר נוגע עם ידיים ומילים להגדיר שריפות חושני בכל רחבי לך.

כמו אישה אמיתית, לא רק שוכב שם מחכה לאורגזמה, לעשות כל מה שאתה רוצה לעשות, לפנק את עצמכם עושים את כל זה אי פעם דימה עושה. הרעיון שאתה להיות מרוצה גם אמרה נדושה, לספק אותו, להיות אחראי; להאט אותו בעת הצורך כדי למנוע שפיכה מוקדמת והפלה מהירה אפשרי של ההנאה המלאה של המין.

הרשו לי לומר את זה כאן כי המשחק המקדים על ידי המאהב מומחה הוא טוב כמו חדירת הפין. אם אתה נהנה צעצועי מין אל תהססו עידוד השותף שלך כדי להשתמש בהם אתה. הסקס הכי טוב הוא כזה שבו אין הסתייגויות. זה סוג כזה של יחסי מין שיש לו את הסיכוי להגיע לאורגזמה.

לבסוף, מרכיב חשוב בכל מערכת יחסים מינית היא תקשורת; לדבר כך שבן הזוג שלך יהיה לדעת מה אתם הכי אוהבים בסקס לעשות לך את זה. ולזכור כי מה שנעשה ואמר במהלך יחסי המין הוא מה ייזכר על ידי זוג, לא אורגזמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה