יום שני, 9 במאי 2011

משחקי סקס למבוגרים

דייט בשנת ארבעים ושמונה. אני זוכר בדיוק! לא, זה היה בשנה הארבעים ושישה קתרין ענה, מופתע התגובה שלי ההורים שלי חיו כאן. אז לי בעיה רצינית. אם אתה מאמין לילי, שנת הבנייה היתה הנקודה מציצות בסרט פורנו שממנה שואי פנג כדי היופורנו עם אורגיותבכל סעיפי האישום. כאשר סקס עם חובבני אמרתי לה כי הבית שלי נבנה בשנתהיא שאלה: האם אתה בטוח? זה מאוד חשוב. מה אם השגיאה הזו הוא הביא את דבר כל ההמלצות של לילי? מה אם המיכל הכרויות רומנטיות און ליין בחינם חייב להיות ו ליטר? מה אם הוא מתכוון לעמוד לא במשרד, ואת בסלון? מה אם אני לא רוצה אקווריום? אני לא יודע מה לעשות. לילי להתקשר ולשאול לגבי ההש

להכיר כל יום בחורה יפה חדשה! הכרויותהדרך להכיר עשרות כוסיות ביום -

לכות האפשריות של שגיאות? ואם זה שוב עלה לי $? זה היה אסון. בעוד אני מהרהר מה היה צעדים לנקוט, המזל שלי התייבש. במחזור הבא הרגליים המירוץ איכזב אותי, וכל סרטים עם צעירות מה שאני מסוגל זה לא לזחול בזנב. גארת 'איבד עניין אותי, כמובן לוקח ההתלהבות שלי משהו רציני יותר מאשר רצון לשים קץ ליין כהה. הוא מעולם לא הזמין אותי אתר סקי, ואת יותר לא שמעתי על זה. אבל האקווריום שלי הוא לא רק להפחיד ממני, חבר פוטנציאל, אבל גם החלה לפעול על העצבים של השכנים. האם יש לך טיפול מותקנת מערכת המים ? קתרין אמר ביובש, כשנפגשנו עם אותה במוסך. לא, למה אתה שואל? מתוך החדר שלך כל הזמן, שמעתי קצת באז. אה, אז זה האקווריום שלי! זה כל כך חזק כי אני לא יכול לישון. כאילו את החלונות מפעלים. התברר כי פנג שואי זה לא עוזר. שלושה חודשים מאוחר יותר, החליפו כמעט שבע מאות ימים של התנזרות, גררתי אקווריום בחדר האמבטיה, סמוקים המכולה פיקאפ חינם עברה בארון במוסך, והניח

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה